Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS VENTO CX 4.0 2019

Rower KROSS VENTO CX 4.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Vento CX 4.0 to nasza topowa propozycja w segmencie rowerów przełajowych. Chociaż dzieli nazwę z rowerami szosowymi Vento w wersji CX, to jednak jest to zupełnie nowa konstrukcja, zaprojektowana od początku do końca w zgodzie z wymogami kolarstwa przełajowego. Stworzyliśmy ten rower z myślą o tych, którzy uwielbiają przełajowe ściganie, a przy tym poszukują idealnego sprzętu do treningu w trudnych warunkach atmosferycznych. Vento CX 4.0 jest zwrotne i zwinne. Co ważne dla przełajowców - odpowiednia konstrukcja roweru ułatwia szybkie zarzucanie ramy na ramię, a stopniowanie napędu i dobór ogumienia zapewniają doskonałe własności jezdne w błocie, na śliskiej nawierzchni, a także w piasku. Zupełnie nowa, aluminiowa rama Vento CX 4.0 została zaprojektowana z myślą o wyjątkowo intensywnej i dynamicznej charakterystyce cyclocrossu. Dlatego też geometria tego roweru jest zwarta oraz zapewnia doskonałą zwrotność. Zastosowaliśmy również sztywne osie obydwóch kół, aby jeszcze bardziej poprawić reakcję roweru na przyspieszanie i dynamiczne manewry. Napęd w układzie 1 x 11 jest precyzyjny, a przy tym wykazuje bardzo dużą odporność na zabrudzenia i zapychanie błotem. Zastosowana do napędu Krossa Vento CX 4.0 grupa SRAM Apex, zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń w każdych warunkach. Połączenie zębatki 40T na korbie i kasety 11-36 zapewnia precyzyjne stopniowanie przełożeń i gwarantuje świetne przyspieszenie. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Apex z mocowaniem w systemie Flat Mount gwarantują dużą siłę hamowania nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Z kolei opony Mitas X-Field o szerokości 33 milimetrów spełniają wymogi startów w imprezach cyclocrossowych najwyższej rangi.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM, FLAT MOUNT, 12X142MM, TAPERED
  • Widelec: CARBON, 12X100MM, TAPERED
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM RIVAL
  • Hamulce przód: SRAM APEX FLAT MOUNT (TARCZOWE, HYDRAULICZNE)
  • Hamulec tył: SRAM APEX FLAT MOUNT (TARCZOWE, HYDRAULICZNE)
  • Dźwignia hamulca: SRAM APEX (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SRAM APEX
  • Korby: SRAM RIVAL (40T)
  • Suport: MEGAEXO BOTTOM BRACKET19MM BB-4000
  • Łańcuch: SRAM CN-PC-1130
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM CS PG 1130 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMNIUM (S/M: 420, L/XL: 440MM)
  • Mostek: ALUMNIUM (S 80MM,M/L 90MM, XL 100MM, RISE 7)
  • Sztyca: ALUMNIUM (S/M: 350, L/XL: 440MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS 408
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO FH-R7070 (12X100MM)
  • Piasta tył: SHIMANO HB-R707B (12X142MM)
  • Obręcze: DT SWISS R 500 (28X22MM)
  • Opony: MITAS X-FIELD (700X33C)

Rower KROSS VENTO CX 4.0 2019

Special Price 5 399,11 zł

-10,0%
Oszczędzasz 599,90 zł Poprzednio 5 999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14260

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.