Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

LE GRAND LILLE 4 2020

LE GRAND LILLE 4 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

LeGrand Lille 4 to rower stworzony do miasta i codziennej komunikacji. Seria naszych rowerów Utility idealnie łączy klasyczny wygląd i urok ciekawych kolorów z funkcjonalnością. W LeGrand świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, że rower na co dzień ma być nie tylko wygodny i funkcjonalny, ale ma też cieszyć oko. Dlatego damskie rowery Utility przypominają swoim stylem klasyczne holenderki, a przy tym wnoszą pełnię praktycznych, nowoczesnych rozwiązań. Damski rower Lille 4 posiada lekką, aluminiową ramę, oraz nowoczesny napęd Shimano Nexus z przerzutką ukrytą w tylnej piaście.

 Rama LeGrand Lile 4 została wykonana z lekkiego aluminium. Ma niski przekrok, dzięki czemu łatwo się na nią wsiada w każdym stroju, a pełne błotniki i osłona napędu dbają o to, aby w nienagannym stanie dotrzeć do celu także przy gorszej pogodzie. Wyprostowana pozycja za kierownicą jest komfortowa, a przy tym pozwala dobrze obserwować drogę i podnosi poziom bezpieczeństwa w ruchu. Elementy takie jak kosz na kierownicę i tylny bagażnik sprawiają, że na Lille 4 bez problemu przewieziemy codzienny bagaż i zakupy.

 Lille 4 posiada duże koła 28 cali na szerokich oponach. Taki zestaw gwarantuje komfortową jazdę po nierównościach, a przy tym chroni opony przed przebiciem np. na krawężnikach. Przerzutka Nexus obsługiwana jest z obrotowej manetki, która zapewnia precyzyjną zmianę biegów nawet wtedy, gdy jedziemy w zimowych rękawiczkach. Szerokie i wygodne siodło to kolejny element, który sprawia, że codzienne trasy pokonujemy w komfortowych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Le Grand
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALLOY
  • Widelec: STALOWY
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS
  • Hamulce przód: V-BRAKE ALLOY
  • Hamulec tył: V-BRAKE ALLOY
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki:
  • Korby:
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg:

Komponenty

  • Kierownica:
  • Mostek:
  • Sztyca:
  • Stery:
  • Siodło: LIGHT FOAM/ELASTOMER
  • Chwyty: SYNTHETIC LEATHER
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze:
  • Opony: 28"X1,75" MITAS

LE GRAND LILLE 4 2020

1 549,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29780

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.