Rower Trekkingowy Męski Merida Freeway 9500 2022

Rower Trekkingowy Męski Merida Freeway 9500 2022

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Ruszaj ku przygodzie i przygotuj się na codzienne wyzwania! Na długich wyprawach, szybkich przejażdżkach czy w drodze do pracy możesz polegać na Meridzie Freeway. To niezwykle wszechstronny rower trekkingowy. Ma mocną i sztywną aluminiową ramę, której geometria jest odpowiednia nie tylko na długie dystanse, dając szybkość, efektywność i wygodę. Zarówno podczas długich wypraw, jak i codziennych dojazdów do pracy możesz polegać na bogatym wyposażeniu roweru gwarantującym wygodną jazdę. Zapewniają ją m.in. wysokiej klasy przedni amortyzator SR Suntour, amortyzowana sztyca, ergonomiczna kierownica z regulowanym wspornikiem, a także szerokie opony CST z wkładką antyprzebiciową czy wygodne siodełko. Merida Freeway 9500 Disc ma mocny bagażnik pod sakwy, stopkę, pełne błotniki, osłonę łańcucha i oświetlenie zasilane dynamem w piaście. Szeroki zakres przełożeń to zasługa napędu Shimano z 10-biegową grupą Deore, który pozwoli Ci na jazdę nawet w trudnym terenie. Bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zapewnią Ci hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano AMT200, możesz polegać również na mocnych kołach Mach1. Szukasz roweru turystycznego, który poradzi sobie także na Twoich codziennych trasach? Świetnie wyposażona Merida Freeway 9500 Disc sprawdzi się doskonale, przekonaj się o tym!

ROZMIAR RAMY WZROST
XS (45 CM) 150 - 163 cm
S (48 CM) 160 - 173 cm
M (51 CM) 170 - 183 cm
L (55 CM) 180 - 198 cm

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2022
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX-HLO sprężynowy mechaniczna blokada skoku
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano DEORE T6000
  • Przerzutka tył: Shimano DEORE T6000
  • Hamulce przód: Shimano AMT200 hydrauliczny hamulec tarczowy
  • Hamulec tył: Shimano AMT200 hydrauliczny hamulec tarczowy
  • Dźwignia hamulca: Shimano AMT200
  • Manetki: Shimano DEORE T6000
  • Korby: Shimano DEORE FCT521 48-36-26 T Octalink
  • Suport: Shimano Octalink
  • Łańcuch: PYC
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 11-32 T 10-rzędowa

Komponenty

  • Kierownica: Trekking aluminiowa szerokość: 600 mm
  • Mostek: Aluminiowy regulowany 100 mm/180 mm
  • Sztyca: Aluminiowa amortyzowana średnica: 27,2 mm długość: 300 mm
  • Stery: Neco
  • Siodło: MERIDA Trekking
  • Chwyty: Merida
  • Pedały: Merida

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano dynamo Centerlock
  • Piasta tył: Shimano M4050
  • Obręcze: Mach1 28" dwuścienne 36 szprych dla hamulców tarczowych
  • Opony: CST 700 x 40C system antyprzebiciowy

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

Rower Trekkingowy Męski Merida Freeway 9500 2022

4 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 24h

38760

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.