KROSS VENTO TR 3.0 CZARNY / BIAŁY / ŻÓŁTY 2017

KROSS VENTO TR 3.0 CZARNY / BIAŁY / ŻÓŁTY 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
M S XXL
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

TRIATHLON TO WYZWANIE RZUCONE SWOIM WŁASNYM SŁABOŚCIOM. JEST TO TAKŻE JEDNA Z NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCYCH SIĘ DYSCYPLIN SPORTOWYCH. Z ROKU NA ROK NA STARCIE STAJĄ RZESZE ZAWODNIKÓW, KTÓRZY CHCĄC UDOWODNIĆ, ŻE POTRAFIĄ PRZEPŁYNĄĆ, PRZEJECHAĆ I PRZEBIEC DYSTANSE OD SPRINTERSKICH PO MARATOŃSKIE. TO WŁAŚNIE Z MYŚLĄ O TAKICH AMBITNYCH AMATORACH, DLA KTÓRYCH SAMO BIEGANIE, PŁYWANIE LUB JAZDA NA ROWERZE NIE SĄ JUŻ WYSTARCZAJĄCYM WYZWANIEM, KROSS PRZYGOTOWAŁ NOWĄ SERIĘ ROWERÓW TRIATHLONOWYCH – VENTO TR. KOLEKCJA SKŁADA SIĘ Z CZTERECH MODELI ZBUDOWANYCH NA DWÓCH RODZAJACH RAM – ALUMINIOWYCH I CARBONOWYCH. OBIE KONSTRUKCJE OPARTE SĄ O TEN SAM PROJEKT Z AERODYNAMICZNYMI PRZEKROJAMI. WSZYSTKIE MODELE ZOSTAŁY WYPOSAŻONE W CARBONOWE WIDELCE ORAZ ALUMINIOWE KOKPITY FSA TEAM.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czarny/Żółty
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano 105 FD-5800
  • Przerzutka tył: Shimano 105 RD-5800 SS
  • Hamulce przód: Shimano 105 BR-5800
  • Hamulec tył: Shimano 105 BR-5800
  • Dźwignia hamulca: Tektro RX4.1
  • Manetki: Shimano Dura-Ace SL-BSR1 2x11 KORBY Shimano 105 FC-5800 53-39T (S - 170mm
  • Korby: Shimano 105 FC-5800 53-39T (S - 170mm, M/L - 172.5mm, XL/XXL - 175mm)
  • Suport: Shimano SM-BBR60 Hollowtech II
  • Łańcuch: Shimano CN-HG600
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 105 CS-5800;12-25T

Komponenty

  • Kierownica: FSA Team (aluminium, 420mm, prosta, 31,8mm)
  • Mostek: Kross Racing Components (aluminium, ahead, S - 80mm, M/L - 90mm, XL -100, XXL - 110mm, 31,8mm)
  • Sztyca: Kross Racing Components (carbon, aero, 310mm)
  • Stery: FSA Orbit C No.8; 1-1/8"
  • Siodło: Velo VL-9093
  • Chwyty: -
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano 105 HB-5800
  • Piasta tył: Shimano 105 FH-5800
  • Obręcze: Alexrims Race28
  • Opony: Schwalbe One Folding 700x23c

KROSS VENTO TR 3.0 CZARNY / BIAŁY / ŻÓŁTY 2017

Special Price 4 499,00 zł

-40,0%
Oszczędzasz 3 000,00 zł Poprzednio 7 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8883

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.