Rower KROSS DUST 2.0 2019

Rower KROSS DUST 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
NIEBIESKI / POMARAŃCZOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Dust 2.0 to nasza kolejna nowość w sezonie 2019. Poprzednia generacja tego roweru dorobiła się grona oddanych fanów i umożliwiła wielu osobom odkrycie górskich szlaków z zupełnie nowej strony. Połączenie sztywnej ALUMINIOWEJ RAMY SUPERLITE z zaawansowaną geometrią sprawiło, że pierwsza generacja Krossa Dust oferowała bezkompromisowy poziom zabawy na szlaku. Postanowiliśmy więc przenieść z poprzedniego modelu to, co najlepsze i pójść z duchem czasu. Tak powstał nowy Dust 2.0, który dzięki większym kołom 29 cali oferuje jeszcze więcej radości z jazdy, będąc przy tym rowerem bardziej uniwersalnym. Kross Dust 2.0 sprawdzi się zarówno podczas rekreacyjnych przejażdżek, jak i przy agresywnej jeździe na górskich szlakach. Lekka konstrukcja, duże koła 29 cali i doskonały napęd 1 x 12 sprawiają, że Dust nie boi się startu w maratonach MTB, ani wymagających i długich tras w górach. Kross Dust 2.0 został wyposażony w komponenty idealnie pasujące do jego charakteru. Amortyzator przedni Rock Shox Revelation RC zapewnia płynną jazdę w trudnym terenie, ma też stopniowalną blokadę. Napęd SRAM Nx ma 12 biegów, precyzyjnie zmienia biegi i stabilnie prowadzi łańcuch nawet podczas jazdy po bardzo wyboistej trasie. Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level T są mocne, a przy tym bezawaryjne i nieskomplikowane w serwisie. Regulowana sztyca TranzX pozwala na błyskawiczne opuszczenie jej przed zjazdami, poprawiając balans i kontrolę nad rowerem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ROCK SHOX REVELATION RC (SKOK 130MM, BLOKADA NA KORONIE, 15X110MM, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL T (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL T (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL T (HYDRAULICZNA)
  • Manetki: SRAM NX TRIGGER (1X12)
  • Korby: SRAM NX EAGLE (32T)
  • Suport: SRAM GPX BSA
  • Łańcuch: SRAM NX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG1230 (11-50T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S -760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: TRANSX JD-YSP12L (30.9MM, 410X150MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MODUS JA176F (15X110MM)
  • Piasta tył: MODUS JA252R (12X148MM)
  • Obręcze: WTB ST I29 (29", 29MM, TUBELESS)
  • Opony: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT/TRITEC FAST ROLLING, SLASH GUARD (29" × 2,4")

Rower KROSS DUST 2.0 2019

Special Price 5 186,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 312,80 zł Poprzednio 6 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14255

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.