SAVENO EVEREST 2.0 GTS 2017

SAVENO EVEREST 2.0 GTS 2017

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny/Czerwony Czarny/Pomarańczowy
Rozmiar ramy:
19" 21"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda, tymi słowami można opisać rower Saveno Everest 2.0. Amortyzowana sztyca, regulowany mostek, osprzęt wyższej jakości i niska cena. Te argumenty świadczą o popularności tego modelu w Polsce i nie tylko. Owe rowery crossowe są najlepsze w swojej kategorii cenowej.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Saveno
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Sr-Suntour, SF14-NEX-P
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Quando, alu, QR
  • Piasta tył: Quando, alu, QR
  • Obręcze: alu, dwuścienne
  • Opony: KENDA 700x40C

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano ALTUS M-313
  • Przerzutka tył: Shimano ALIVIO M-4000
  • Hamulce przód: Tektro Alu, V-brake
  • Hamulec tył: Tektro Alu, V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF500
  • Manetki: Shimano ST-EF500, 24 biegi
  • Korby: Shimano M311, 48x38x28T, 170mm
  • Suport: CARTRIDGE
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG31, 8 biegów, 11-32T

Komponenty

  • Kierownica: Steel, 620mm
  • Mostek: Alu, ahead, regulowany
  • Sztyca: Alu, amortyzowany, 350mm
  • Stery:
  • Siodło: Selle Royal Lancia
  • Chwyty: Herrmans Ergo DD08B
  • Pedały: Alu, antypoślizgowe

SAVENO EVEREST 2.0 GTS 2017

Special Price 1 439,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 359,80 zł Poprzednio 1 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8503

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.