SAVENO ODYSSEY LDS 2020

SAVENO ODYSSEY LDS 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jeśli marzysz o połączeniu najlepszych cech roweru górskiego z szosowym, interesują Cię dłuższe wycieczki po drogach i bezdrożach czy wręcz wielokilometrowe podróże życia, a przy tym chcesz mieć codzienny środek lokomocji gładko sunący po ścieżce rowerowej – zdecyduj się na model trekkingowy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Saveno
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Sr-Suntour CR7V
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY510
  • Przerzutka tył: Shimano ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: Tektro, Alu, V-brake
  • Hamulec tył: Tektro, Alu, V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF500
  • Manetki: Shimano ST-EF500, 21 biegów
  • Korby: Shimano FC-TY301, 48x38x28T, 170 mm
  • Suport: CARTRIDGE
  • Łańcuch: KMC z50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano MF-TZ21, 7 biegów, 14-28T

Komponenty

  • Kierownica: Stalowa, 600mm
  • Mostek: Alu, regulowany
  • Sztyca: Alu, amortyzowany, 27,2x350mm
  • Stery:
  • Siodło: Selle Royal
  • Chwyty: Herrmans Ergo DD14
  • Pedały: Alu, antypoślizgowe

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alu, Assess QR
  • Piasta tył: Shimano NEXUS, dynamo DH-3000-3N QR
  • Obręcze: Alu, dwuścienne
  • Opony: Rubena V66 Flash 622-42

SAVENO ODYSSEY LDS 2020

Special Price 1 444,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 254,85 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30787

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.