SPECIALIZED SIRRUS 1.0 2021

SPECIALIZED SIRRUS 1.0 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu


Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy - życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że stworzyliśmy Sirrus, aby ci w tym wszystkim pomógł. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus cię tam zabierze. Ten Sirrus zawiera niezawodny zestaw komponentów, które są odporne na wiele lat codziennego użytkowania, takie jak wygodne punkty styku Body Geometry i bezproblemowe mechaniczne hamulce V-brake. Tak więc, gdy będziesz dążyć do osiągnięcia swoich celów, poczujesz się bardziej związany ze swoim rowerem i będziesz wiedział, że masz idealnego partnera z Sirrusem.

  • Lekka rama ze stopu A1 z czystym wewnętrznym prowadzeniem linek zapewnia rower o 1,1 funta (0,5 kg) lżejszy od poprzedniej wersji.
  • Wyprostowana pozycja z punktami styku Body Geometry zapewnia wygodę i kontrolę.
  • Odblaskowe grafiki na ramie i oponach dla maksymalnej widoczności.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Fitness

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Hi-Ten steel, V-Brake, Plug + Play fender mounts, low rider rack mounts, quick-release
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY710
  • Przerzutka tył: Shimano Altus M310
  • Hamulce przód: V-brake, linear pull
  • Hamulec tył: V-brake, linear pull
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano EF500, 7-speed
  • Korby: Shimano Tourney, 3-piece, 46/30T
  • Suport: BSA, square-taper, 68mm
  • Łańcuch: KMC X8 w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG200, 7-speed, 12-32t

Komponenty

  • Kierownica: Double-butted alloy, 5-degree backsweep, 25.4mm
  • Mostek: Specialized Flowset, integrated, 3D-forged alloy, 4-bolt, 12-degree rise, 31.8mm clamp
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
  • Stery:
  • Siodło: Bridge Sport, Steel rails, 155/143mm
  • Chwyty: Specialized Body Geometry XCT, lock-on
  • Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Alloy, loose ball bearings, quick-release, 7-speed freehub, 32h
  • Obręcze: 700C rim brake, double-wall alloy, 22mm depth, 21mm internal width, rim brake
  • Opony: RoadSport, Wire bead, Blackbelt/Endurant Casing, 700x32c

SPECIALIZED SIRRUS 1.0 2021

2 499,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

36243

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.