SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2019

SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
54 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Nie będziemy zaprzeczać, że aluminiowe rowery wciąż nas fascynują. A kiedy prawdziwa pasja zostaje podparta ciężką pracą, rodzą się maszyny takie jak Allez Elite. Najlepszy wybór dla tych, którzy zaczynają przygodę z kolarstwem szosowym.

Lżejszy rower to nie tylko łatwiejsze pokonywanie podjazdów, ale też spora ulga dla każdego, kto nie mógł mu się oprzeć, choć mieszka na 5 piętrze bez windy. Odmłodzona rama ze stopu E5 wysuwa Allez na czoło w kategorii wagowej. Aby obniżyć masę zastosowaliśmy rury o absurdalnie wręcz cienkich ściankach, które bez zmniejszenia wytrzymałości ramy pozwalają - razem z widelcem - zaoszczędzić 450 gramów w porównaniu z wybranymi ubiegłorocznymi modelami.

A skoro już wspomnieliśmy o widelcu, warto zwrócić uwagę, że niższe modele szosówek często korzystają z widelca aluminiowego lub z niższej jakości karbonu, który nie wpływa zbyt dobrze na ogólne wrażenia z jazdy. Widelec Allez wykonany jest w całości z włókna węglowego FACT, zapewniając nie tylko niższą masę, ale też lepszą sterowność, płynne pokonywanie nierówności oraz pewność w zakrętach. Geometria Allez została dopracowana z wykorzystaniem obszernej bazy danych Retül. Dzięki temu od samego początku wzięliśmy pod uwagę jej przydatność do jazdy w każdej możliwej pozycji oraz osiągi i sterowność, których oczekujesz od rasowej szosówki.

Allez w prezentowanej wersji posiada również uchwyty na lekki bagażnik i błotniki dla tych, którzy nie tolerują nawet najmniejszego plecaka. Przydają się w treningach na szosie, ale też pozwalają wykorzystać rower do codziennych dojazdów do pracy.

  • Rama E5 Premium Aluminum z technologią Allez D'Aluisio Smartweld Sprint została zespawana w nowy sposób, pozwalający umieścić więcej materiału w najbardziej obciążanych punktach, by poprawić sztywność i ugięcie w pionie.
  • Widelec Specialized z karbonu FACT w technologii skorupowej gwarantuje pewną jazdę z najwyższą prędkością.
  • Shimano 105 jest gwarancją szybkiej, płynnej i precyzyjnej zmiany przełożenia w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Specialized FACT carbon, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano R7000, clamp-on
  • Przerzutka tył: Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
  • Hamulce przód: Axis 1.0 caliper
  • Hamulec tył: Axis 1.0 caliper
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano 105 R7000, 11-speed
  • Korby: Praxis Alba M30
  • Suport: Included w/ crankset
  • Łańcuch: KMC X11 EL, 11-speed w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 105, 11-speed, 11-32t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: Nylon, 105x78x28mm w/ reflectors

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: DT R460, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 20h
  • Piasta tył: DT R460, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
  • Obręcze:
  • Opony: Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x25mm

SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2019

Special Price 5 399,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 599,90 zł Poprzednio 5 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

9318

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.