Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2020

SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

W niższej klasy rowerach szosowych próg cenowy zbyt często wymusza godzenie się na liczne kompromisy. Na szczęście jest tu Allez, który rzuca nowe światło na to, czym jest "niższa klasa". Wykracza poza przyjęte normy niemal w każdej kategorii - masy, niezawodności i technologii, które wcześniej dostępne były tylko dla wybranych. Allez jest świetnym wyborem, jeżeli właśnie zaczynasz przygodę z jazdą szosową, chcesz dojeżdżać do pracy, albo po prostu szukasz nowego, efektywnego i wszechstronnego roweru.

Osprzęt Allez obejmuje legendarną, słynącą z płynnej i niezawodnej pracy przerzutkę Shimano 105, wytrzymałe aluminiowe koła DT R460, nowe wygodne siodełko Body Geometry Bridge oraz opony Espoir Sport z ochroną przed przebiciem.

  • Lżejszy rower to nie tylko łatwiejsze pokonywanie podjazdów, ale też spora ulga dla każdego, kto nie mógł mu się oprzeć, choć mieszka na 5 piętrze bez windy. Odmłodzona rama ze stopu E5 wysuwa Allez na czoło w kategorii wagowej. Aby obniżyć masę zastosowaliśmy rury o absurdalnie wręcz cienkich ściankach, które bez zmniejszenia wytrzymałości ramy pozwalają - razem z widelcem - zaoszczędzić 450 gramów w porównaniu z wybranymi ubiegłorocznymi modelami.
  • Warto zwrócić uwagę, że niższe modele szosówek często korzystają z widelca aluminiowego lub z niższej jakości karbonu, który nie wpływa zbyt dobrze na ogólne wrażenia z jazdy. Widelec Allez wykonany jest w całości z włókna węglowego FACT, co zapewnia nie tylko niższą masę, ale też lepszą sterowność, płynne pokonywanie nierówności oraz pewność w zakrętach.
  • Allez w prezentowanej wersji posiada również uchwyty na lekki bagażnik i błotniki dla tych, którzy nie tolerują nawet najmniejszego plecaka. Przydają się w treningach na szosie, ale też pozwalają wykorzystać rower do codziennych dojazdów do pracy.
  • Geometria Allez została dopracowana z wykorzystaniem obszernej bazy danych Retül. Dzięki temu od samego początku wzięliśmy pod uwagę jej przydatność do jazdy w każdej możliwej pozycji oraz osiągi i sterowność, których oczekujesz od rasowej szosówki.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Specialized FACT carbon, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano 105
  • Przerzutka tył: Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
  • Hamulce przód: Axis 1.0 caliper
  • Hamulec tył: Axis 1.0 caliper
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano 105 R7000, 11-speed
  • Korby: Praxis Alba
  • Suport: Included w/ crankset
  • Łańcuch: KMC X11 EL NP, 11-speed
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano 105, 11-speed, 11-32t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
  • Stery: -
  • Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: PRZÓD: DT R460, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 20h TYŁ: DT R460, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
  • Opony: Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x25mm

SPECIALIZED ALLEZ ELITE 2020

5 799,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29889

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.