SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2019

SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały Granatowy/Czerwony
Rozmiar ramy:
54 cm 56 cm 58 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

W niższej klasy rowerach szosowych próg cenowy zbyt często wymusza godzenie się na liczne kompromisy. Na szczęście jest tu Allez Sport, który rzuca nowe światło na to, czym jest "niższa klasa". Wykracza poza przyjęte normy niemal w każdej kategorii - masy, niezawodności i wykorzystanych technologii. Wszystko, co uznawane jest za oczywistość w rowerach kosztujących dziesiątki tysięcy, jest tutaj dostępne w zupełnie innym przedziale cenowym.

Lżejszy rower to nie tylko łatwiejsze pokonywanie podjazdów, ale też spora ulga dla każdego, kto nie mógł mu się oprzeć, choć mieszka na 5 piętrze bez windy. Odmłodzona rama ze stopu E5 wysuwa Allez na czoło w kategorii wagowej. Aby obniżyć masę zastosowaliśmy rury o absurdalnie wręcz cienkich ściankach, które bez zmniejszenia wytrzymałości ramy pozwalają - razem z widelcem - zaoszczędzić 450 gramów w porównaniu z wybranymi ubiegłorocznymi modelami.

A skoro już wspomnieliśmy o widelcu, warto zwrócić uwagę, że niższe modele szosówek często korzystają z widelca aluminiowego lub z niższej jakości karbonu, który nie wpływa zbyt dobrze na ogólne wrażenia z jazdy. Widelec Allez wykonany jest w całości z włókna węglowego FACT, zapewniając nie tylko niższą masę, ale też lepszą sterowność, płynne pokonywanie nierówności oraz pewność w zakrętach. Geometria Allez została dopracowana z wykorzystaniem obszernej bazy danych Retül. Dzięki temu od samego początku wzięliśmy pod uwagę jej przydatność do jazdy w każdej możliwej pozycji oraz osiągi i sterowność, których oczekujesz od rasowej szosówki.

Allez w prezentowanej wersji posiada również uchwyty na lekki bagażnik i błotniki dla tych, którzy nie tolerują nawet najmniejszego plecaka. Przydają się w treningach na szosie, ale też pozwalają wykorzystać rower do codziennych dojazdów do pracy. Wyposażony w osprzęt Shimano Sora, koła Axis Sport oraz sztywną korbę Praxis Alba 2d rower Allez Sport jest znakomitą szosówką, która bez problemu wytrzyma lata eksploatacji.

  • Rama E5 Premium Aluminum została zbudowana z formowanych rur z gładkimi spawami by zwiększyć sztywność i efektywność, a jednocześnie wyglądać atrakcyjnie.
  • Widelec Specialized z karbonu FACT w technologii skorupowej gwarantuje pewną jazdę z najwyższą prędkością.
  • Przerzutki Shimano Sora są niezawodne i bezproblemowe - wymagają minimum konserwacji,.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Specialized FACT carbon, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Sora, clamp-on
  • Przerzutka tył: Shimano Sora, 9-speed
  • Hamulce przód: Axis 1.0 caliper
  • Hamulec tył: Axis 1.0 caliper
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Sora, 9-speed
  • Korby: Praxis Alba M30
  • Suport: Included w/ crankset
  • Łańcuch: KMC X9, 9-speed w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 9-speed, 11-32t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
  • Sztyca:
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/ reflectors

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Axis Sport
  • Piasta tył: Axis Sport
  • Obręcze:
  • Opony: Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x25mm

SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2019

Special Price 3 959,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 439,90 zł Poprzednio 4 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

9320

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.