Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2020

SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

W niższej klasy rowerach szosowych próg cenowy zbyt często wymusza godzenie się na liczne kompromisy. Na szczęście jest tu Allez, który rzuca nowe światło na to, czym jest "niższa klasa". Wykracza poza przyjęte normy niemal w każdej kategorii - masy, niezawodności i technologii, które wcześniej dostępne były tylko dla wybranych. Allez jest świetnym wyborem, jeżeli właśnie zaczynasz przygodę z jazdą szosową, chcesz dojeżdżać do pracy, albo po prostu szukasz nowego, efektywnego i wszechstronnego roweru.

Osprzęt Allez obejmuje płynną i niezawodną przerzutkę Shimano Sora, wytrzymałe aluminiowe koła Axis Sport, nowe wygodne siodełko Body Geometry Bridge oraz opony Espoir Sport z ochroną przed przebiciem.

  • Rama E5 Premium Aluminum została zbudowana z formowanych rur z gładkimi spawami by zwiększyć sztywność i efektywność, a jednocześnie wyglądać atrakcyjnie.
  • Widelec Specialized z karbonu FACT w technologii skorupowej gwarantuje pewną jazdę z najwyższą prędkością.
  • (Tape) VELO VLT-004,S-WRAP
  • Przerzutki Shimano Sora są niezawodne i bezproblemowe - wymagają minimum konserwacji,.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Specialized FACT carbon, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Sora, clamp-on
  • Przerzutka tył: Shimano Sora, 9-speed
  • Hamulce przód: Axis 1.0 caliper
  • Hamulec tył: Axis 1.0 caliper
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano Sora, 9-speed
  • Korby: Praxis Alba
  • Suport: Included w/ crankset
  • Łańcuch: KMC X9, 9-speed w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 9-speed, 11-32t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
  • Stery: -
  • Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: Axis Sport
  • Opony: Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x25mm

SPECIALIZED ALLEZ SPORT 2020

4 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29897

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.