SPECIALIZED ARIEL HYDRO DISC 2019

SPECIALIZED ARIEL HYDRO DISC 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • Mocna i wytrzymała rama A1 Premium Aluminum w damskiej geometrii Fitness zachęca do szukania nowych przygód, gwarantując maksymalnie szybką i wydajną jazdę bez konieczności godzenia się na niewygodną, agresywną pozycję. Więcej komfortu oznacza po prostu dłuższy czas w siodle.
  • Widelec SR Suntour NEX z technologią Fitness Brain i skokiem sprężyny 55 mm znakomicie pochłania nierówności, a technologia Fitness Brain ułatwia podjazdy i zwiększa efektywność pedałowania.
  • Za zatrzymanie odpowiadają hamulce tarczowe Promax Solve, posiadające wszystkie zalety hydrauliki, jak natychmiastowa reakcja, moc i stabilne działanie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Biały/Pomarańczowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX w/ Specialized Fitness Brain technology, 1-1/8" steerer, QR, fender mounts, 43mm offset, 55mm of travel
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney, 3-speed, top-swing
  • Przerzutka tył: Shimano Altus, 8-speed
  • Hamulce przód: Promax Solve, hydraulic disc, post-mount, 160mm
  • Hamulec tył: Promax Solve, hydraulic disc, post-mount, 160mm
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano Acera, 8-speed
  • Korby: Shimano Tourney TY501, 3-piece, square-taper
  • Suport: BSA, 68mm, square taper
  • Łańcuch: KMC X8EPT, 8-speed, anti-corrosion coating w/ reusable Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 8-speed, 11-34t

Komponenty

  • Kierownica: Double-butted alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
  • Stery: 48x38x28T
  • Siodło: Specialized Aldia Sport, steel rails, 155mm
  • Chwyty: Specialized Body Geometry Women's XCT, lock-on
  • Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy, 6-bolt disc, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Alloy, 6-bolt disc, 8-/9-speed freehub, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Obręcze: 700C disc, 6061 aluminum, double-wall
  • Opony: Trigger Sport Reflect, 60 TPI, wire bead, 700x38mm

SPECIALIZED ARIEL HYDRO DISC 2019

Special Price 2 209,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 389,85 zł Poprzednio 2 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

10097

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.