Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED ARIEL MECH DISC WMN 2019

SPECIALIZED ARIEL MECH DISC WMN 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Całość powstała z myślą o konkretnym celu - zapewnieniu perfekcyjnej jazdy zarówno po szosie, jak na luźnej nawierzchni.

  • Mocna i wytrzymała rama A1 Premium Aluminum w damskiej geometrii Fitness zachęca do szukania nowych przygód, gwarantując maksymalnie szybką i wydajną jazdę bez konieczności godzenia się na niewygodną, agresywną pozycję, a niska rama ułatwia podparcie się stopą. Więcej komfortu oznacza po prostu dłuższy czas w siodle.
  • Widelec SR Suntour NEX z technologią Fitness Brain i skokiem sprężyny 55 mm znakomicie pochłania nierówności, a technologia Fitness Brain ułatwia podjazdy i zwiększa efektywność pedałowania.
  • Mechaniczne hamulce tarczowe dają moc i niezawodność, no i oczywiście nie wymagają odpowietrzania.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX, Multi Circuit Damping, 60mm of travel, 1-1/8" steerer, QR, fender mounts
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney, top swing, 31.8mm clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney TX, 7-speed
  • Hamulce przód: Mechanical disc, organic pads, 160mm/6-bolt rotor, tool-less reach adjust brake lever
  • Hamulec tył: Mechanical disc, organic pads, 160mm/6-bolt rotor, tool-less reach adjust brake lever
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano EF510, EZ-Fire Plus
  • Korby: Shimano Tourney, 3-piece
  • Suport: BSA, 68mm, square taper
  • Łańcuch: KMC Z7, 7-speed w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG200, 7-speed, 12-32t

Komponenty

  • Kierownica: Double-butted alloy, 5-degree backsweep, 25.4mm
  • Mostek: 10-degree rise, 25.4mm clamp
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
  • Stery: 48/38/28T, steel
  • Siodło: Specialized Aldia Sport, steel rails
  • Chwyty: Specialized Body Geometry Women's XCT, lock-on
  • Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy, 6-bolt disc, loose ball bearing, QR, 32h
  • Piasta tył: Alloy, 6-bolt disc, 7-speed freehub, loose ball bearing, QR, 32h
  • Obręcze: 700C disc, double wall
  • Opony: Trigger Sport, 60TPI, wire bead, 700x38mm

SPECIALIZED ARIEL MECH DISC WMN 2019

Special Price 1 889,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 209,90 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

10057

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.