SPECIALIZED CHISEL 2020

SPECIALIZED CHISEL 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Chisel powstał z myślą o kolarzach, którzy chcą spróbować swoich sił w wyścigach XC. Rower jest uosobieniem wszystkich najważniejszych cech zawodniczego sprzętu XC - jest lekki, niewiarygodnie sztywny, posiada wyścigową geometrię i napęd z jedną tarczą.

PROFESJONALNE OSIĄGI W PRZYSTĘPNEJ CENIE

Zadaliśmy sobie pytanie, jak można zapewnić kolarzom najlepsze osiągi w cenie nieprzyprawiającej o zawrót głowy. Odpowiedzią jest technologia D'Aluisio Smartweld. Spawanie Smartweld pozwala połączyć wytrzymałą i stabilną spoiną lekkie i elastyczne aluminiowe rury.

SZYBKOŚĆ XC I ZWINNOŚĆ SZLAKOWCA

Trasy XC stają się coraz bardziej techniczne, stąd Chisel dostał sporo cech roweru szlakowego. Ma dłuższą rurę górną, krótszą główkę ramy i lekko pochylony przód, by zwiększyć stabilność na zjazdach bez zmniejszenia efektywności wspinaczki.

• Lekka, sztywna i wytrzymała rama ze stopu M5 idealnie sprawdza się na trasach wyścigów.

• Widelec RockShox Judy Silver 29 ma blokadę i regulację tłumienia odbicia.

• Napęd SRAM SX Eagle 1X to wystarczający zakres przełożeń na najbardziej strome podjazdy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: RockShox Judy Silver 29, Solo Air, Turnkey damper, 51mm offset, 15x110mm thru-axle (XS: 80mm, S:90mm, M-XL: 100mm of travel)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM SX Eagle, 12-speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 160mm
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
  • Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline, 165/170/175mm, 32T
  • Suport: SRAM Powerspline
  • Łańcuch: SRAM SX Eagle, 12-speed
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t

Komponenty

  • Kierownica: Stout XC, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm
  • Mostek: Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
  • Sztyca: Specialized, alloy, single-bolt, 27.2mm
  • Stery: -
  • Siodło: Specialized Power, hollow steel rails, 155/143mm
  • Chwyty: Specialized Trail Grips
  • Pedały: Specialized Dirt

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 24h
  • Piasta tył: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
  • Obręcze: Specialized XC 29, 25mm internal width, disc-specific, tubeless ready
  • Opony: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"

SPECIALIZED CHISEL 2020

Special Price 5 269,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 929,85 zł Poprzednio 6 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29922

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.