SPECIALIZED CHISEL 2021

SPECIALIZED CHISEL 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Całkowicie nowy Chisel został zaprojektowany specjalnie do pokonywania nowoczesnych tras wyścigowych i crosscountry z najwyższą prędkością. Wyposażyliśmy go w liczne nowości techniczne, które posiada jego brat Epic Hardtail, ale w bardziej przystępnej cenie - co czyni go najbardziej wydajnym i zwinnym hardtailem wykonanym ze stopu na rynku.

Chisel jest wyposażony w sprawdzony układ napędowy Deore 1x12 firmy Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe MT400, widelec RockShox Judy Silver oraz i koła ze stopu metali lekkich o średnicy 25 mm wyposażone w opony 2.3 Fast Track Control.

  • Całkowicie nowa rama Chisel wykorzystuje naszą technologię D'Aluisio Smartweld, która oddala hydroformowane połączenia rur od obszarów o największym naprężeniu, dzięki czemu równowaga wytrzymałości, sztywności i wagi gotowej ramy jest bardziej wyraźna niż u jakiejkolwiek ramy wykonanej ze stopu w historii. To nie tylko sprawia, że Chisel jest jedną z najlżejszych aluminiowych ram typu hardtail o wadze zaledwie 1350 g, ale także pozwala na dostrojoną sztywność ramy we wszystkich rozmiarach.
  • Nowy Chisel zawiera również wszystkie nowoczesne ulepszenia, których można oczekiwać od roweru XC, takie jak geometria Progressive XC z 68-stopniowym kątem główki ramy i dłuższy reach, wewnętrzne prowadzenie kabli, gwintowany suport, odstęp boost, kompatybilność ze sztycą regulowaną 30,9 mm i układy napędowe 1x-only.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox Judy Silver, TurnKey damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS - 80mm travel)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Deore, M6100, 12pd, Shadow Plus
  • Hamulce przód: Shimano M4100, 2-piston caliper, hydraulic disc
  • Hamulec tył: Shimano M4100, 2-piston, 180/160mm
  • Dźwignia hamulca: Shimano M4100
  • Manetki: Shimano Deore, M6100, I-Spec EV, 12 speed
  • Korby: Stout Pro, 2-Piece Forged Alloy, Direct Mount chainring
  • Suport: BSA for 24mm spindle
  • Łańcuch: KMC X12, 12-speed w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore M6100, 12spd w/Hyperglide+, 10-51t

Komponenty

  • Kierownica: Stout XC, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 30.9mm
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
  • Chwyty: Specialized Trail Grips
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost
  • Piasta tył: Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline
  • Obręcze: Alloy, Offset Design, Tubeless Ready, 25mm internal width, 28h
  • Opony: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"

SPECIALIZED CHISEL 2021

7 699,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
36235

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.