Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED CROSSTRAIL MECHANICAL DISC 2020

SPECIALIZED CROSSTRAIL MECHANICAL DISC 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • We współpracy z zespołem Body Geometry zaprojektowaliśmy ramę w optymalny sposób łączącą wygodę z efektywnością. Konstrukcja ramy ze stopu aluminium A1 Premium oznacza niską masę i wytrzymałość, a uchwyty na bagażnik, błotniki i hamulce tarczowe umożliwiają jej wszechstronne wykorzystanie.
  • Lepszą kontrolę w zmiennym terenie gwarantuje niestandardowy widelec z tłumieniem Multi-Circuit Damping i skokiem 60 mm, dopasowany do jazdy szlakowej.
  • Mechaniczne hamulce tarczowe to pewne zatrzymanie i minimum konserwacji, dzięki czemu możesz cieszyć się jazdą nie myśląc o tym, czy przypadkiem nie trzeba wyregulować hamulców.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czerwony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX, custom Multi-Circuit Damping, 1-1/8" steerer, QR, fender mounts, 35mm offset, 60mm of travel
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney, top-swing, 31.8mm band clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney TX, 7-speed
  • Hamulce przód: Mechanical disc, organic pads, post-mount, 160mm
  • Hamulec tył: Mechanical disc, organic pads, post-mount, 160mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano EF500, 7-speed
  • Korby: Shimano Tourney, 3-piece, square-taper
  • Suport: BSA, square-taper, 68mm
  • Łańcuch: KMC Z7, 7-speed
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG200, 7-speed, 12-32t

Komponenty

  • Kierownica: Double-butted alloy, 5-degree backsweep, 25.4mm
  • Mostek: 4-bolt, 10-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
  • Stery:
  • Siodło: Specialized Canopy Sport, steel rails, 155mm
  • Chwyty: Specialized Body Geometry XCT, lock-on
  • Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy, 6-bolt disc, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Alloy, 6-bolt disc, 7-speed freehub, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Obręcze: 700C disc, 6061 aluminum, double-wall
  • Opony: Trigger Sport, 60TPI, wire bead, 700x38mm

SPECIALIZED CROSSTRAIL MECHANICAL DISC 2020

2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30327

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.