SPECIALIZED DIVERGE BASE E5 2021

SPECIALIZED DIVERGE BASE E5 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, rozkoszować się samotną jazdą po lesie, spróbować sił w wyścigu - albo zwyczajnie chcesz mieć najbardziej wszechstronny rower do jazdy po drogach nieutwardzonych - wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych aluminiowych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w całkowicie nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.

Diverge Base E5 otrzymał aluminiową ramę z widelcem z karbonu FACT, która daje prędkość, pewność i komfort na szosie, szutrach i drogach gruntowych. Grupa Shimano Claris 2x8 daje zakres przełożeń do jazdy w każdym terenie, a aluminiowe koła Axis Elite z oponami Road Sport 35 mm są równie efektywne na szutrach i luźnej nawierzchni.

  • Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Base E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
  • Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
  • Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
  • Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-moun
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Claris, 8-speed, braze-on
  • Przerzutka tył: Shimano Claris, 8-speed
  • Hamulce przód: Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
  • Hamulec tył: Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
  • Dźwignia hamulca: Shimano Claris 2000
  • Manetki: Shimano Claris 2000, 8-speed
  • Korby: Shimano Claris R200 46/34T
  • Suport: Shimano 68mm threaded
  • Łańcuch: KMC X8 w/ Missing Link™, 8-speed
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace, 8-speed, 11-34t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Future Stem, Comp
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Axis Elite Disc
  • Piasta tył: Axis Elite Disc
  • Obręcze: Axis Elite Disc
  • Opony: Specialized RoadSport, Flak Jacket protection, 700x35mm

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

SPECIALIZED DIVERGE BASE E5 2021

5 899,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

37975

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.