Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED DIVERGE COMP 2020

SPECIALIZED DIVERGE COMP 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga. Z tym że na bezdroża i tak trzeba jakoś dotrzeć, stąd nic nie zastąpi roweru radzącego sobie równie dobrze na singletracku, na szutrach i na szosie. Sprawy nie załatwi ani uterenowiona szosówka, ani uszosowiony góral. Tu potrzeba specjalisty - takiego jak Diverge. Rower daje przede wszystkim niesamowitą radość z jazdy, a dzięki progresywnej amortyzacji Future Shock, szybkiej i stabilnej geometrii Open Road oraz dużym prześwitom na opony wyraźnie przesuwa granice dla sprzętów z szosową kierownicą.

Rewolucyjny design bez odpowiedniego osprzętu nie ma większego sensu, dlatego Diverge Comp otrzymał 11-biegowy napęd grupy Shimano Ultegra. Decyzja była całkiem prosta - tylna przerzutka Ultegra ze sprzęgłem i hydrauliczne hamulce tarczowe to nasza wielka miłość. Oczywiście reszta osprzętu też nie pozostawia nic do życzenia. Mamy tu solidne i szybkie koła DT R470 Disc, korbę Praxis Zayante, opony Pathfinder Pro 38 mm oraz sprawdzone siodełko Power Comp.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Ultegra R8000, braze-on
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra RX800, 11-speed
  • Hamulce przód: Shimano Ultegra 8070, flat-mount disc
  • Hamulec tył: Shimano Ultegra 8070, flat-mount disc
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Ultegra Disc R8020
  • Korby: Praxis Zayante
  • Suport: Praxis, PF30
  • Łańcuch: Shimano Ultegra, 11-speed w/Quick Link
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: S-Works CG-R, FACT carbon fiber, single-bolt, 27.2mm
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Power Comp, Hollow Cr-Mo rails
  • Chwyty: Roubaix S-Wrap
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
  • Piasta tył: DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
  • Obręcze:
  • Opony: Pathfinder Pro 2Bliss Ready, Transparent Sidewall, 700x38c

SPECIALIZED DIVERGE COMP 2020

15 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30782

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.