SPECIALIZED DIVERGE E5 2019

SPECIALIZED DIVERGE E5 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
56 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Diverge E5 otrzymał wszystko, co może przydać się w drodze do pracy, na przejażdżce wokół domu i dłuższej wycieczce po leśnych drogach.

Diverge zapewnia teraz maksimum efektywności. Najważniejszą ze zmian poczynionych by wyjść naprzeciw potrzebom kolarzy, jest większy prześwit kół. Nowa rama pozwala założyć opony do rozmiaru 700x38 mm, a nawet z nimi nie zabraknie miejsca na błoto. Rama przeszła również kurację odchudzającą - zainspirowaliśmy się kilkoma pomysłami wykorzystanymi wcześniej w Roubaix i opracowaliśmy ramę ze stopu E5 Premium Aluminum, który łączy niską masę ze sztywnością i wytrzymałością.

Kolejnym krokiem była rezygnacja z tradycyjnej crossowej geometrii i zastosowanie czegoś całkowicie nowego - naszej geometrii Open Road. W skrócie można ją określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantują przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o centymetr niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótkie dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. Efektem jest nie tylko więcej zabawy i pewności na dircie, ale też lepsze osiągi na szosie.

Aby za szybko nie zamknąć listy zalet nowego modelu, wspomnijmy jeszcze o trzech uchwytach na koszyk na bidon oraz mocowaniu błotników i bagażnika. Osprzęt został dobrany z myślą o płynnym hamowaniu i zmianie biegów oraz długiej eksploatacji - składa się na niego grupa Shimano Claris, bezproblemowe mechaniczne hamulce tarczowe oraz wytrzymałe koła Axis Sport Disc wyposażone w szybkie opony Espoir Sport.

  • Rama z aluminium E5 Premium w wygodnej i dającej pewność w siodle geometrii Open Road wprost zachęca do poszukiwania przygód.
  • Karbonowy widelec FACT jest leciutki jak piórko i sztywny, by dać pewność i sterowność.
  • Przerzutki Shimano Claris działają płynnie i nie zawiodą Cię w trasie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czerwony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Claris, 8-speed, braze-on
  • Przerzutka tył: Shimano Claris, 8-speed
  • Hamulce przód: Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
  • Hamulec tył: Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Claris 2000, 8-speed
  • Korby: Shimano Claris R200
  • Suport: BSA, square-taper, 68mm
  • Łańcuch: KMC X8 w/ Missing Link™, 8-speed
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 8-speed, 11-34t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt clamp
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/ reflectors

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze: Axis Sport Disc
  • Opony: Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x30mm

SPECIALIZED DIVERGE E5 2019

Special Price 3 959,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 439,90 zł Poprzednio 4 399,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

9324

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.