Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED DIVERGE ELITE E5 2020

SPECIALIZED DIVERGE ELITE E5 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga. Z tym że na bezdroża i tak trzeba jakoś dotrzeć, stąd nic nie zastąpi roweru radzącego sobie równie dobrze na singletracku, na szutrach i na szosie. Sprawy nie załatwi ani uterenowiona szosówka, ani uszosowiony góral. Tu potrzeba specjalisty - takiego jak Diverge. Rower daje przede wszystkim niesamowitą radość z jazdy, a dzięki szybkiej i stabilnej geometrii Open Road oraz dużym prześwitom na opony wyraźnie przesuwa granice dla sprzętów z szosową kierownicą.

Osprzęt ma być przede wszystkim wytrzymały i efektywny i zapewnić, że w siodełku Diverge dojedziesz wszędzie, gdzie Cię oczy poniosą. By zagwarantować komfort, płynne hamowanie i zmianę przełożenia oraz długą i bezproblemową eksploatację, Elite E5 otrzymał 10-biegowy osprzęt grupy Shimano Tiagra, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, sprawdzone siodełko Power Sport oraz wytrzymałe koła Axis Sport Disc wyposażone w szybkie opony Roadsport 35 mm z ochroną przed przebiciem.

  • Diverge ma wszystko, czego możesz wymagać od sprzętu służącego do odkrywania nowych tras, jazdy po szutrach, z sakwami i weekendowych wypadów. Rama z aluminium E5 Premium w wygodnej i dającej pewność w siodle geometrii Open Road wprost zachęca do poszukiwania przygód.
  • Geometrię Diverge można określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantuje przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach, ale zachowuje sztywność maszyn wyścigowych. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o pół centymetra niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótsze dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. A efekt? Sprzęt, który równie dobrze radzi sobie na szutrach i na szosie.
  • Widelec wykonany w całości z włókna węglowego FACT jest lekki i z gracją radzi sobie z nierównościami nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: BŁĘKITNY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tiagra, Braze-On
  • Przerzutka tył: Shimano Tiagra, GS cage, 10-speed
  • Hamulce przód: Shimano Tiagra R4770, flat-mount hydraulic disc
  • Hamulec tył: Shimano Tiagra R4770, flat-mount hydraulic disc
  • Dźwignia hamulca: Shimano Tiagra hydraulic disc, ST4725
  • Manetki: Shimano Tiagra hydraulic disc, ST4725
  • Korby: Praxis Alba
  • Suport: Praxis, Threaded bearings
  • Łańcuch: KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 11-34t, 10-speed

Komponenty

  • Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
  • Stery:
  • Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
  • Chwyty: Specialized S-Wrap
  • Pedały: Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Axis Sport Disc
  • Piasta tył: Axis Sport Disc
  • Obręcze: Axis Sport
  • Opony: Specialized Roadsport, 60TPI, wire bead, Flak Jacket protection, 700x35mm

SPECIALIZED DIVERGE ELITE E5 2020

7 499,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30335

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.