SPECIALIZED PITCH 27,5 2020

SPECIALIZED PITCH 27,5 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Góral to synonim wolności: po prostu wybierasz palcem punkt na mapie i jedziesz tam... a mapę zostawiasz w domu. Pitch 27.5, z lekką ramą, reaktywnym przednim zawieszeniem i mocnymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, jest idealnym towarzyszem przygody.

ZŁOTY ŚRODEK

Kolarze od dawna spierają się o to, czy szybkie 29-tki są lepsze od zwinnych 26-tek. Okazuje się, że dla wielu z nich optimum jest dokładnie pośrodku - stąd w modelu Pitch stawiamy na koła 27,5 cala, które w zakrętach prowadzą się niemal równie pewnie jak 29-tki, ale są mniejsze i zwinniejsze.

MOC I PŁYNNOŚĆ

Rama z aluminium A1 Premium jest twardsza niż kręgosłup brontozaura. Co wcale nie znaczy, że jest ospała i ciężka. Nasi inżynierowie w nieskończoność wyginali, zwężali, rozciągali i skręcali każdą z rur, by po połączeniu gwarantowały płynną jazdę w każdych warunkach i na każdym szlaku.

JAKOŚĆ OD STÓP DO GŁÓW

Pitch otrzymał geometrię Sport Trail 27.5, która daje niesamowitą pewność i stabilność.

Amortyzowany widelec SR SunTour XCE gwarantuje ciągły kontakt z podłożem na technicznych odcinkach.

Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano są w swojej klasie liderem siły i wytrzymałości.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Miętowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SunTour XCE 28, Rx Tune, coil spring, 42mm offset, 80/100mm of travel (size-specific)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY710
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney TX, 8-speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, hydraulic disc
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, hydraulic disc
  • Dźwignia hamulca: Shimano EF505, hydraulic,
  • Manetki: Shimano EF505, hydraulic, 2x8-speed
  • Korby: Stout 2x, forged alloy
  • Suport: Square-tapered, 73mm, internal bearings
  • Łańcuch: KMC X8 EPT, anti-rust coating, 8-speed w/ reusable Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg:

Komponenty

  • Kierownica: Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
  • Mostek: Stout 3D-forged alloy, 31.8mm, 6-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 30.9mm
  • Stery:
  • Siodło:
  • Chwyty: Specialized MTB Grip, lock-on
  • Pedały: Specialized Dirt

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Shimano, Center Lock™ disc, 9x100mm spacing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Shimano, Center Lock™ disc, 9x135mm spacing, quick-release, 32h
  • Obręcze: Stout Trail 27.5, alloy, disc only, double-wall, 25mm inner width, 32h
  • Opony: Ground Control Sport, 60 TPI, wire bead, Flak Jacket Flat protection, 27.5 x 2.3"

SPECIALIZED PITCH 27,5 2020

Special Price 1 784,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 314,85 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30345

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.