SPECIALIZED PITCH SPORT 2019

SPECIALIZED PITCH SPORT 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny Granatowy/Czerwony Limonkowy/Czarny
Rozmiar ramy:
M S L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Różnorodność jest solą życia, i to samo można powiedzieć o jeździe na rowerze. Życie jest zbyt krótkie, by ograniczać się do starych, znanych szlaków. Czasem trzeba "chwycić rower za rogi", wyjechać z miasta i dać się ponieść fantazji. Przyszedł czas, by przesiąść się na Pitch Sport. Lekka aluminiowa rama jest wytrzymała i elastyczna, a sportowa geometria Trail 27.5 dba o wygodę i pewność jazdy po zjechaniu z głównej drogi. Z odpornym na korozję osprzętem i niezawodnymi hamulcami nic nie stoi na przeszkodzie, by ruszyć tam, gdzie nas koła poniosą.

  • Rama została zbudowana z lekkiego stopu A1 Premium Aluminum, by stworzyć elastyczną i wytrzymałą platformę dla sprawdzonej geometrii Sport Trail 27.5. W efekcie otrzymaliśmy rower wszechstronny, równie dobrze sprawdzający się na zjazdach i wspinaczkach.
  • Niestandardowy widelec sprężynowy SR Suntour 27.5 ze skokiem 80/100 mm (w zależności od rozmiaru) i technologią hydraulicznego tłumienia i odbicia Multi-Circuit Damping eliminuje znany, lecz niepożądany efekt "przysiadania" i wygładza teren perfekcyjnie tłumiąc wszelkie nierówności.
  • Tylna przerzutka Shimano Acera jest synonimem solidności i wytrzymałości. Kaseta 11-34t oferuje zakres przełożeń, które poradzą sobie w każdym terenie, w jakim zdecydujesz się jeździć. 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCT 27.5, coil spring, custom Multi-Circuit damping, 80/100mm of travel (size-specific)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Altus, Top Swing, 3-speed
  • Przerzutka tył: Shimano Acera, 8-speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-M375, mechanical disc, 160mm
  • Hamulec tył: Shimano BR-M375, mechanical disc, 160mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano EF500, EZ-Fire Plus, 8-speed
  • Korby: Stout, forged alloy, 3x8 44/34/24
  • Suport: Square taper, 73mm, internal bearings
  • Łańcuch: KMC X8 EPT, anti-rust coating, 8-speed w/ reusable Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: SunRace, 8-speed, 11-34t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
  • Mostek: Stout 3D-forged alloy, 31.8mm, 6-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 30.9mm
  • Stery:
  • Siodło: Henge Sport, steel rails, 143mm
  • Chwyty: Specialized MTB Grip, lock-on
  • Pedały: Specialized Dirt

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Shimano, Center Lock™ disc, 9x100mm spacing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Shimano, Center Lock™ disc, 9x135mm spacing, quick-release, 32h
  • Obręcze: Stout Trail 27.5, alloy, disc only, double-wall, 25mm inner width, 32h
  • Opony: Ground Control Sport, 60 TPI, wire bead, Flak Jacket Flat protection, 27.5 x 2.3"

SPECIALIZED PITCH SPORT 2019

2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9339

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.