SPECIALIZED SIRRUS 2.0 2021

SPECIALIZED SIRRUS 2.0 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Masz sporo zajęć, mnóstwo znajomych, a do tego plany treningowe? Aby móc dotrzymać tempa biegowi zdarzeń, potrzebujesz sprzętu takiego jak Sirrus. Sirrus będzie Twoim wiernym towarzyszem wszędzie tam, gdzie zechcesz go zabrać. Sirrus ma aluminiową ramę i stalowy widelec, oraz niezawodny osprzęt Shimano, który zniesie długie lata jazdy po wyrwach i kocich łbach. Hydrauliczne hamulce tarczowe dają pewne zatrzymanie w każdych warunkach, a ergonomiczne punkty kontaktu Body Geometry gwarantują wygodę w długiej trasie. Sirrus to idealny partner treningowy, który da Ci poczucie pełnej integracji z rowerem i pozwoli w pełni skoncentrować się na jeździe.

  • Bezpieczeństwo i kontrola dzięki mocnym hydraulicznym hamulcom tarczowym.
  • Lekka rama ze stopu A1 z prześwitem na opony 42c, wewnętrznym prowadzeniem linek oraz uchwytami na akcesoria zapewnia maksimum wszechstronności.
  • Intuicyjne i proste w użyciu przerzutki Shimano Rapid Fire 2x8.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Specialized
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Fitness

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Hi-Ten steel, flat-mount disc, Plug + Play fender mounts, low rider rack mounts, quick-release
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY710
  • Przerzutka tył: Shimano Acera, 8-speed
  • Hamulce przód: Promax F1, hydraulic disc, flat-mount, 160mm
  • Hamulec tył: Promax F1, hydraulic disc, flat-mount, 160mm
  • Dźwignia hamulca: Promax F1
  • Manetki: Shimano Acera, 8-speed
  • Korby: Shimano Tourney, 3-piece, 46/30T
  • Suport: BSA, square-taper, 68mm
  • Łańcuch: KMC X8 w/ Missing Link™
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Altus, 8-speed, 11-32t

Komponenty

  • Kierownica: Double-butted alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm
  • Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
  • Sztyca: Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
  • Stery:
  • Siodło: Bridge Sport, Steel rails, 155/143mm
  • Chwyty: Specialized Body Geometry Contour, lock-on
  • Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy, 6-bolt disc, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Piasta tył: Alloy, 6-bolt disc, 8-/9-speed freehub, loose ball bearing, quick-release, 32h
  • Obręcze: 700C disc brake, double-wall alloy, 22mm depth, 21mm internal width
  • Opony: RoadSport Reflect, Wire bead, Blackbelt/Endurant Casing, 700x32c

SPECIALIZED SIRRUS 2.0 2021

2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

36240

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.