Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SPECIALIZED VADO 5.0 2020

SPECIALIZED VADO 5.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kiedy postanowiliśmy dodać kolejny model do rodziny Turbo, wiedzieliśmy, że rower musi spełniać bardzo wyśrubowane kryteria. Kiedy życie z każdym dniem staje się coraz bardziej hektyczne i zaczynamy doceniać każdą zaoszczędzoną minutę, Turbo Vado 5.0 okazuje się niezastąpionym kompanem. Korzysta z naszej najbardziej zaawansowanej technologii wspomagania, ma najwyższej jakości osprzęt i amortyzowany widelec, który z łatwością radzi sobie z dziurami w jezdni. Nieważne dokąd jedziesz - w siodle Turbo Vado 5.0 osiągniesz swój cel szybko i stylowo.

Zacznijmy od zintegrowanego silnika Specialized 1.3, który ma wyższy moment, większą moc oraz lepsze chłodzenie od poprzednich wersji. To najbardziej zaawansowany silnik dostępny w rowerze miejskim. Oczywistością jest regulacja Rx Street Tune, która oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.

Specjalnie dla Vado 5.0 opracowaliśmy baterię 600 Wh, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.

Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.

Obok wymienionych powyżej innowacyjnych rozwiązań rower otrzymał osprzęt z najwyższej półki, obejmujący 11-biegowy napęd Shimano XT/SLX, czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe, widelec SR SunTour ze skokiem 50 mm, zintegrowane przednie i tylne oświetlenie oraz uchwyty na błotniki i bagażnik. Teraz możesz mknąć przez miasto stylowo i bez wysiłku.

  • Turbo Vado ma lekką aluminiową ramę z geometrią Fitness/Transportation.
  • Silnik Specialized 1.3 z regulacją Rx Street Tune to najmocniejszy i najwydajniejszy z silników stosowanych w rowerach miejskich. Jest w pełni zintegrowany z ramą i wyregulowany do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
  • Baterię 600 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NCX E25, alloy steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed
  • Hamulce przód: Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 180mm
  • Hamulec tył: Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 160mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SLX, 11-speed w/ Optical Gear Display
  • Korby: Custom alloy forged crankarms
  • Suport:
  • Łańcuch: Shimano Ultegra
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano SLX, 11-speed, 11-42t

Komponenty

  • Kierownica: Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
  • Mostek: Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
  • Sztyca: Specialized, alloy, single-bolt, 21mm offset, 30.9mm
  • Stery:
  • Siodło: Specialized Canopy Comp, hollow Cr-Mo rails, 155mm
  • Chwyty: Body Geometry XC Contour
  • Pedały: Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Specialized front hub disc, sealed bearings, 15mm thru-axle, 32h
  • Piasta tył: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • Obręcze: 700C disc, double-wall alloy, sleeved
  • Opony: Trigger Sport Reflect, 700x47mm

System

  • Silnik: Specialized 1.3, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz:
  • Bateria: Specialized U1-600, On/Off button, state of charge display, 600Wh
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

SPECIALIZED VADO 5.0 2020

17 699,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30414

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.