SUPERIOR MODO 807 2017

SUPERIOR MODO 807 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
18" / 165-178cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Identycznie zorientowana na wydajność, dopracowana zgodnie z estetyką naszych jeźdźców. Doskonałe rowery MODO rodzą się z tymi samymi genami rasowymi, co ich bracia. Są po prostu bardziej eleganckie i piękne, z komponentami i akcesoriami dostosowanymi do ergonomii kobiet. Nasze rowery MODO to po prostu idealne połączenie prędkości i piękna. Jedźmy!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Superior
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Czarny/Róż
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM HLO
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Altus
  • Przerzutka tył: Shimano Alivio SGS
  • Hamulce przód: Shimano BR-M396 hydraulic disc brake 160/160mm
  • Hamulec tył: Shimano BR-M396 hydraulic disc brake 160/160mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Altus RapidFire Plus 3x9
  • Korby: FSA Dyna Drive 29er 40/30/22T
  • Suport: Cartridge CH51 Square system
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG300-9 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: ONE Sport R
  • Mostek: ONE Sport R 31.8mm
  • Sztyca: ONE Sport R
  • Stery: FSA Orbit 1.5B ZS No.57B
  • Siodło: Selle Royal Seta W
  • Chwyty: ONE MTB Ultralight Foamgrip
  • Pedały: Marwi SP-610

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Shimano HB-M33 CL QR
  • Piasta tył:
  • Obręcze: Weinmann U28 Disc Sport 32H
  • Opony: Schwalbe Smart Sam Performance 27.5x2.10"

SUPERIOR MODO 807 2017

Special Price 2 279,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 569,80 zł Poprzednio 2 849,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9407

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.