SUPERIOR ROAD TEAM ISSUE DI2 2016

SUPERIOR ROAD TEAM ISSUE DI2 2016

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
XS
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

ROAD RACE

Rowery z serii Carbon Road Race, zostały zaprojektowane przede wszystkim, aby osiągać maksymalne prędkości. Naszym celem było stworzenie roweru, który idealnie przenosi energię, a przy tym jest niezwykle sterowny.
Rower zaprojektowany tak, aby dać zawodnikom zdecydowaną przewagę na rywalami w peletonach
lub na zwykłych wypadach ze znajomymi. Kiedy wyścig się
zaczyna, możesz liczyć tylko na siebie i swój rower. Dla osiągnięcia wyznaczonych celów, nie boimy się stosować
najbardziej zaawansowanych, takich jak osie thru-axles,       dla zapewnienia maksymalnej sztywności, czy też hydraulicznych hamulców tarczowych, dzięki którym niestraszne będą nawet ostre strome trasy zjazdowe.

SZOSOWE RAMY CARBONOWE 

Tak samo jak topowe modele w serii MTB
ramy szosowe z włókna węglowego również
zostały zaprojektowane z naciskiem na
maksymalne osiągi. Kluczowymi elementami
tych ram są idealny transfer mocy, niska waga,
niewiarygodna aerodynamika i doskonały
komfort jazdy. Pieczołowicie zaprojektowana geometria, dzięki której rowerzysta ma pełną kontrolę nad rowerem w każdej sytuacji, współgra z wyżej wymienionymi cechami.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Superior
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2016
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Full Carbon UD
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Ultegra 6870 Di2
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra 6870 SS Di2
  • Hamulce przód: Shimano BR-R785 hydraulic disc brake 140/140mm
  • Hamulec tył: Shimano BR-R785 hydraulic disc brake 140/140mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-RS785 Di2
  • Korby: Shimano Ultegra 6800 50/34T
  • Suport: FSA PF30/24
  • Łańcuch: KMC X11L
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-5800-11 11-28T

Komponenty

  • Kierownica: HL Corp Ergo Compact
  • Mostek: FSA OS-97 Ti
  • Sztyca: FSA K-Force Light Di2 SB25
  • Stery: FSA NO.42/ACB-A
  • Siodło: Fizik Antares R5 K:ium
  • Chwyty: Velo StickyGel
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: DT Swiss R23 Spline Disc 15/12mm
  • Piasta tył:
  • Obręcze: DT Swiss R23 Spline Disc
  • Opony:

SUPERIOR ROAD TEAM ISSUE DI2 2016

13 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9417

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.