SUPERIOR XC 869 2019

SUPERIOR XC 869 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny/Czerwony Pomarańczowy/Czerwony
Rozmiar ramy:
18" / 165-178cm 20" / 175-185cm 22" / 183-193cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

SUPERIOR XC 869 2019

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Superior
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM HLO
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO FD-M2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M592 SGS SHADOW
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-M315 HYDRAULIC DISC BRAKE
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-M315 HYDRAULIC DISC BRAKE
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M2000 RAPIDFIRE PLUS
  • Korby: SHIMANO FC-MT100 40/30/22T
  • Suport: CH51/73
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg:

Komponenty

  • Kierownica:
  • Mostek: ONE SPORT OV 31.8MM
  • Sztyca:
  • Stery:
  • Siodło:
  • Chwyty:
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505 CL
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX5058 CL
  • Obręcze:
  • Opony: IMPAC SMARTPAC 29X2.10"

SUPERIOR XC 869 2019

2 750,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14631

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.