SUPERIOR XC 879 2019

SUPERIOR XC 879 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

SUPERIOR XC 879 2019

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Superior
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR32 AIR LOR, 100 MM TRAVEL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO FD-M3000-TS6
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M772-SGS SHADOW RD
  • Hamulce przód: SHIMANO BL-MT200/BR-MT200, HYDRAULIC DISC, 180/160 MM ROTOR
  • Hamulec tył: SHIMANO BL-MT200/BR-MT200, HYDRAULIC DISC, 180/160 MM ROTOR
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M2000 RAPIDFIRE PLUS 3X9
  • Korby: SHIMANO FC-MT100 40-30-22T
  • Suport: SHIMANO BB-UN100 122.5 MM, SHELL BSA 73 MM
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-9 11-36T

Komponenty

  • Kierownica: ALLOY, 12 MM RISED
  • Mostek: ONE SPORT XC 31.8 MM
  • Sztyca: ONE SPORT XC, 31.6X350 MM
  • Stery: FSA ORBIT 1.5B ZS NO.57B
  • Siodło: SELLE ROYAL 2075HRN
  • Chwyty: ONE LOCK-ON
  • Pedały: MARWI SP-610

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505 CL QR
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX5058 CL QR
  • Obręcze: ONE J20S 32H
  • Opony: IMPAC RIDGEPAC 29X2.10"

SUPERIOR XC 879 2019

3 199,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14642

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.