Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Dotyczy wszystkich rowerów. Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

SUPERIOR XC 889 2019

SUPERIOR XC 889 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

SUPERIOR XC 889 2019

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Superior
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR32 AIR LOR, 100 MM TRAVEL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M6025-L
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-M781-GS SHADOW RD
  • Hamulce przód: SHIMANO BL-MT200/BR-MT200, HYDRAULIC DISC, 180/160 MM ROTOR
  • Hamulec tył: SHIMANO BL-MT200/BR-MT200, HYDRAULIC DISC, 180/160 MM ROTOR
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 RAPIDFIRE PLUS 2X10
  • Korby: SHIMANO FC-MT500-2 36-26T
  • Suport: SHIMANO SM-BB52, SHELL BSA 73 MM
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50-10 11-36T

Komponenty

  • Kierownica: ALLOY, 12 MM RISED
  • Mostek: ONE SPORT XC 31.8 MM
  • Sztyca: ONE SPORT XC, 31.6X350 MM
  • Stery: FSA ORBIT 1.5B ZS NO.57B
  • Siodło: SELLE ROYAL 2075HRN
  • Chwyty: ONE LOCK-ON
  • Pedały: MARWI SP-610

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505 CL QR
  • Piasta tył: SHIMANO HB-TX505 CL QR
  • Obręcze: ONE J20S 32H
  • Opony: IMPAC RIDGEPAC 29X2.10"

SUPERIOR XC 889 2019

Special Price 3 383,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 375,90 zł Poprzednio 3 759,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14648

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.