TABOU KAYLA 2021

TABOU KAYLA 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Miejska damka

Rowery miejskie TABOU Kayla 7SPD i Kayla 3SPD Nexus to klasyczne damki, które różnią się od siebie kilkoma zasadniczymi elementami wyposażenia. Przede wszystkim rower Kayla 7SPD ma nieco inny typ napędu niż Kayla 3SPD Nexus – jest to standardowa przerzutka tylna z siedmioma przełożeniami. Z kolei wyższy model posiada trzystopniową przerzutkę Shimano Nexus 3, która jest integralną częścią tylnej piasty. Na tym jednak nie koniec różnic. Rower miejski Kayla 3SPD Nexus jest dodatkowo wyposażony w tylny hamulec typu torpedo, który umożliwia hamowanie przez cofnięcie pedałów, natomiast rower Kayla 7SPD ma dobrze znane hamulce typu V-brake. Oba rowery posiadają ponadto przedni amortyzator o skoku 50 mm, który jest nieocenionym dodatkiem podczas pokonywania wszelkich miejskich nierówności i krawężników.

Zarówno rower miejski TABOU Kayla 7SPD, jak i rower Kayla 3SPD Nexus jest dostępny z hydroformowaną ramą w rozmiarze 17 lub 19 cali, a także z kołami 28 cali. W wyposażeniu standardowym wspomnianych rowerów znajdziemy także elementy bardzo przydatne w rekreacyjnej jeździe miejskiej. Należą do nich między innymi szerokie stalowe błotniki, stopka czy bagażnik rowerowy ze specjalnymi naciągami. Co ważne, każdy z opisywanych rowerów można zamówić w jednym z dwóch kolorów do wyboru.

  • - Wygodna rama typu „damka”
  • - Szeroka kierownica i siodło
  • – Standardowy osprzęt podróżny
  • – Duże koła
  • – Hamulce typu V-brake

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Tabou
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ZOOM 141 AMS / ALU / 50MM TRAVEL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY TY300
  • Hamulce przód: ALU / V-BRAKE
  • Hamulec tył: ALU / V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALU
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT
  • Korby: PROWHEEL / 38T
  • Suport: CARTRIDGE
  • Łańcuch: KMC Z-51
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TZ500 / 14-28T

Komponenty

  • Kierownica: STEEL / 600MM
  • Mostek: ALU / ADJUSTABLE
  • Sztyca: ALU / SUSSPENSION
  • Stery: NECO / SEMI INTEGRATED
  • Siodło: TABOU CITY / ELASTOMER
  • Chwyty: COMFORT
  • Pedały: STANDARD

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: ALU / QR
  • Piasta tył: ALU / QR
  • Obręcze: ALU / CNC / WHITE
  • Opony: KENDA / 700x40C

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

TABOU KAYLA 2021

1 549,00 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

36988

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.