TABOU KINETIC 2.0 PLUS LDS 2020

TABOU KINETIC 2.0 PLUS LDS 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jeśli marzysz o połączeniu najlepszych cech roweru górskiego z szosowym, interesują Cię dłuższe wycieczki po drogach i bezdrożach czy wręcz wielokilometrowe podróże życia, a przy tym chcesz mieć codzienny środek lokomocji gładko sunący po ścieżce rowerowej – zdecyduj się na model trekkingowy TABOU Kinetic.

  • – Jazda w pozycji wyprostowanej
  • – Szersze siodło
  • – Opony z uniwersalnym bieżnikiem
  • – Przedni amortyzator
  • – Błotniki, stopka i bagażnik w standardzie

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Tabou
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SUNTOUR M3010 / 63MM TRAVEL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY-510
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS M310
  • Hamulce przód: TEKTRO / ALU / V-BRAKE
  • Hamulec tył: TEKTRO / ALU / V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500
  • Manetki: SHIMANO ALTUS ST-EF500
  • Korby: PROWHEEL / 48/38/28T
  • Suport: CARTRIDGE
  • Łańcuch: KMC Z-7
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ500 / 14-28T

Komponenty

  • Kierownica: STALOWA / 610MM
  • Mostek: ALUMINIOWY REGULOWANY
  • Sztyca: ALUMINIOWY AMORTYZOWANY
  • Stery:
  • Siodło: DDK D225
  • Chwyty:
  • Pedały: STANDARD

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DYNAMO /
  • Piasta tył: ALU / QR
  • Obręcze: ALU / CNC / BLACK
  • Opony: TABOU TREKKING / 700x42C

TABOU KINETIC 2.0 PLUS LDS 2020

Special Price 1 529,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 269,85 zł Poprzednio 1 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30479

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.